نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پخش کننده های خودرو پایونیر دارای پنل کوچک  1 DIN

در زیر پخش کننده هایی از شرکت پایونیر آورده شده که دارای پنل کوچک  1 DIN هستند:

  1. پخش کننده خودرو پایونیر  MHV-S325BT

نقد و بررسی اجمالی MHV-S325BT

این پخش‌کننده‌ خودرو از محصولات کمپانی پایونیر  است که طراحی آن دارای امکانات و ویژگی‌ های جالبی است که دارای یک عدد پورت USB بوده که فلش ‌مموری خود را توسط آن به این پخش کننده متصل نموده و از فایل ‌های دلخواهتان در خودرو بهره ببرید.

این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده که در صورتی که تمایل به شنیدن فایل ‌های موجود در MP3 Player خود از ضبط خودرو می‌توانید با استفاده از پورت AUX پخش ‌کننده‌  موسیقی‌ تان را به آن متصل نمایید.

سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید و iOS بوده که می‌توانید فایل ‌های صوتی موجود در آن را با اتصال تلفن همراه از طریق کابل یا بلوتوث و اپلیکیشن پایونیر پخش کنید از فرمت‌ های صوتی MP3 / WMA / AAC / WAV / FLAC پشتیبانی می‌ نماید تا به‌ راحتی از فایل‌های موردنظر خود بهره ببرید.

دارای بیشینه‌ توان خروجی 4 × 50 وات و کیفیت 16 بیتی است در جعبه‌  این محصول اقلامی چون ریموت کنترل و میکروفون و کابل رابط قرار دارد این دستگاه از استاندارد 2006 CEA پشتیبانی نموده و می‌توانید از Spotify برای پخش در آن بهره ببرید.

با استفاده از این دستگاه امکان مدیریت مکالمات شما وجود دارد و از دستیار صوتی Siri و یا GOOGLE ASSISTANT می توانید بهره ببرید برای اتصال مستقیم به ساب‌ووفر نیز قابلیت MIXTRAX  در این دستگاه وجود دارد.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر DEH-X1
این مطلب را از دست ندهید   پخش کننده های خودرو  2019 Pioneer

نقد و بررسی اجمالی  DEH-X1

افرادی که علاقه مند به سیستم‌های صوتی هستند بدون شک نام برند پایونیر را می شناسند. برندی که جدا از سیستم ‌های صوتی حرفه‌ای و خانگی پیشرفته در زمینه‌ پخش کننده‌ های صدا و تصویر حرف ‌های زیادی در خصوص حوزه ماشین دارد.

پخش‌کننده صوتی DEH-X1 یکی از محصولات مخصوص خودرو شرکت پایونیر است که با توانایی های متعدد خود نیازهای شما را برطرف می نماید. ابتکار پایونیر در سری جدید پخش کننده صوت ‌های ماشین قابلیت Mixtrax است که مانند یک DJ حرفه‌ای آهنگ‌ها را ادغام نموده و فضایی جالب توجه را از موزیک‌های شما برایتان خواهد ساخت.

درگاه USB دستگاه که واقع در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید محتوای موردعلاقه خود را با اتصال فلش ‌مموری به پخش کننده خودرو بشنوید البته که  این تنها راه برای شنیدن موسیقی دلخواهتان نبوده و شما می‌توانید با اتصال کابل AUX تلفن همراهتان را نیز به پخش کننده خودرو وصل نموده و هر آهنگی را که مایل هستید به کمک آن گوش دهید.

کیفیت ۲۴ بیتی صدا می تواند موسیقی را با تفکیکی فوق‌ العاده به سمع شما برساند علاوه بر آن این دستگاه به‌ جز رادیو از فرمت‌های ‌ MP3 و WMA و AAC نیز پشتیبانی نموده و آن را از روی CD  یا حافظه جانبی کپی شده پخش می نماید. این محصول با تولید ۵۰x۴ وات صدا صدایی قدرتمند را برایتان ایجاد می کند.

3.     پخش کننده خودرو پایونیر   DEH-S5150BT

نقد و بررسی اجمالی DEH-S5150BT

شرکت پایونیر نسل جدید پخش کننده های خود را با ظاهری متفاوت به بازار عرضه کرد که دارای قابلیت های زیادی بوده و میتواند تمام نیازهای شما را برای شنیدن یک صدای مطلوب رفع نماید.

این مطلب را از دست ندهید   ارزانترین پخش 6 خروجی پایونیر

از جمله مهمترین امکانات این پخش شامل بلوتوث داخلی ، 13 باند اکولایزر ، صفحه نمایش با قابلیت تغییر رنگ پنل ، 2 جفت خروجی RC ، قابلیت Siri eyes free و … است همچنین پخش کننده 5150 پایونیر از نرم افزار Smart Sync نیز پشتیبانی نموده که می توان از آن برای کنترل تنظیمات پخش از روی گوشی بهره مند شد.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر DEH-X1750UB

نقد و بررسی اجمالی DEH-X1750UB

وقتی حرف از موسیقی و خودرو باشد بدون هیچ تلاشی اولین نامی که در ذهنمان نقش خواهد بست پایونیر است که تولیدکننده‌ای خوش ‌نام و کهنه‌کار در صنعت صدابوده و یکی از محصولات میان رده بسیار زیبا به شمار می رود.

نور پس‌ زمینه سرخ ‌رنگ پایونیر که در کنار اعداد و حروف سفیدرنگ صفحه‌ نمایش آن در شب  جلوه ای زیبا و نمایی دوست ‌داشتنی دارد. این پخش‌کننده خودرو قابلیت پذیرش دیسک ‌های نوری را دارد و دارای قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های  MP3وWMA  و WAV است.

چون کمتر کسی امروزه از CD برای پخش موسیقی بهره می برد درنتیجه درگاه USB در سمت راست پنل کاربرد بسیار زیادی دارد این درگاه با جداری شفاف جدا شده و کمی بالاتر از ورودی صدای 3.5 میلی‌متری(AUX)  قرار دارد. این پخش کننده هم از اندروید و هم از  iOsپشتیبانی می نماید.

شما به ‌وسیله درگاه USB  قادر هستید تا به موسیقی موجود در حافظه گوشی موبایل خود را به این پخش کننده انتقال داده و از آن لذت ببرید. این حجم گسترده از موسیقی توسط یک جفت خروجی RCA به بلندگوهای خودرو متصل شده و توسط ریموت کنترل کارآمد پایونیر یا دکمه‌ های مختلف واقع در این پخش‌کننده خودرو هدایت می شود.

این مطلب را از دست ندهید   پخش کننده دارای صفحه نمایش لمسی
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =