نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هیچ چیز مانند حسی که از صدای شفاف و باکیفیت خودرو را دریافت می کنید، وجود ندارد. مانند هر قطعه وسیله نقلیه، ضبط ماشین می تواند با مشکلاتی مواجه شود که تشخیص و رفع آن دشوار است. ما می‌خواهیم همه از موسیقی شگفت‌انگیز در اتومبیل خود لذت ببرند، بنابراین در اینجا سه ​​مورد از رایج‌ترین مشکل صدای ضبط ماشین و نکات عیب‌یابی آورده شده است.

صدای ضبط ماشین

توضیحان کامل در رابطه با نویز

آیا صدای ماشین شما صداهای عجیب و غریب یا آزاردهنده ایجاد می کند و مشکل صدای ضبط ماشین دارید؟ بسته به نویز و آنچه باعث ایجاد آن می شود، صدا می تواند به صورت زیر باشد:

  • صدای ناله دینام – با افزایش سرعت موتور و کاهش سرعت موتور، صدای ناله تغییر می کند. این مشکل در اتصال به هد یونیت یا آمپلی فایر شماست. سیم های زمین خود را بازرسی کنید و مطمئن شوید که روی قاب یا بدنه خودرو به زمین متصل هستند.
  • بلندگو – اگر بلندگوهای شما می‌ترکند یا می‌ترکند، ممکن است فرسوده شده باشند. ممکن است بخواهید قیمت برخی از بلندگوهای جدید را در نظر بگیرید.
  • پاپ لوازم جانبی – آیا هر بار که لوازم جانبی مانند چراغ های جلو، چراغ های راهنما یا برف پاک کن ها را روشن می کنید صدای پاپ می شنوید؟ با افزودن یک خازن دوقطبی بین لوازم جانبی مقصر و سیم برق می توان آن را برطرف کرد. این نویزهای برق را جذب کرده و نویز را متوقف می کند.

روشن نشدن واحد مرکزی

وقتی یک هد یونیت جدید نصب می کنید و روشن نمی شود، ابتدا سیم کشی خود را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد نمودار سیم خودرو خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سیم برق و زمین شما درست است. اگر سیم ها را درست نصب کرده اید، ممکن است مشکل فیوز باشد. برای یافتن محل فیوزها و اطمینان از آسیب نرسیدن به آنها یا خوردگی، با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید. اگر این مراحل را بدون نتیجه دنبال کرده اید، احتمالا وقت آن رسیده است که برای رفع مشکل صدای ضبط ماشین با یک متخصص مشورت کنید.

این مطلب را از دست ندهید   سیم کشی سیستم صوتی خودرو

عدم وجود صدا از بلندگوها و مشکل صدای ضبط ماشین

اگر یونیت سر شما در حال روشن شدن است، اما صدایی از بلندگوها شنیده نمی شود، ممکن است بلندگوهای شما عمرشان را بیشتر کرده باشند یا ممکن است مشکل سیم کشی بلندگو باشد. سیم‌کشی بلندگوی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید، به‌خصوص اگر سیم‌کشی به درهای خودرو کشیده شده است. این سیم‌ها به راحتی آسیب می‌بینند یا چروک می‌شوند و باعث مشکل صدای ضبط ماشین می شوند. به همین دلیل بهتر است هرچه سریع تر این قسمت ها را نیز مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید مشکل صدا را برطرف نمایید.

3/5 (1 نقد و بررسی)

1 دیدگاه دربارهٔ «رفع مشکل صدای ضبط ماشین در یک دقیقه»

  1. سلام. من یک ماشین پژو پارس سال صفر گرفتم وقتی ماشین را روشن میکنم در دو مرحله صدای آن بلند می‌شود یکی وقتی سیوج را باز میکنم ویکی وقتی استارت میزنم علتش چیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =