نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

امروزه ضبط پایونیر هایی که ساخته می شود امکاناتی مانند Bluetooth، ناوبری و حتی ساب ووفرهای داخلی پیشرفته دارند. بنابراین، اگر وسیله نقلیه خود را راه اندازی کنید و ضبط پایونیر کار نکند، چه اتفاقی می افتد؟ در زیر، ما به پنج دلیل از رایج‌ترین دلایل توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر ماشین نگاه می‌کنیم.

توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر

تعویض یک فیوز برای توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر

توقف ناگهانی کار ضبط ماشین حداقل یک فیوز برای محافظت از دستگاه در برابر مواردی مانند نوسانات برق یا سایر مشکلات الکتریکی دارد. اگر جریان زیادی به سیستم صوتی ارسال شود، این فیوز خراب می شود و مدار را قطع می کند تا ضبط پایونیر اصلی ذخیره شود. در مدل های جدیدتر، انواع فیوز برای سیستم سرگرمی وجود دارد.

اگر با یک متر ولتاژ یا تداوم الکتریکی آشنا هستید، بررسی فیوزها نسبتاً آسان است. اغلب، به سادگی تعویض فیوز خراب مشکل را حل می کند. با این حال، اگر فیوز جدید در مدت کوتاهی پس از نصب خراب شود، مشکل دیگری در سیستم الکتریکی باید برطرف شود.

وجود مشکل با سیم کشی و توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر

اگر وسیله نقلیه شما به ضبط پایونیر استوک اصلاح نشده مجهز باشد، مشکلات سیم کشی بسیار کمتر رایج است. و همین دلیل توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر می باشد. با این حال، ما اغلب خودروهایی را می بینیم که دارای سیستم های صوتی خودرو پس از فروش هستند که دارای مشکلات سیم کشی هستند.

این امر رایج است زیرا این سیستم ها همیشه به درستی نصب نمی شوند، یا سیستم به سادگی برای کار بر روی مدل وسیله نقلیه ای که در آن نصب شده است طراحی نشده است. سیم کشی برق، برق متناوب، آنتن، بلندگوها و حتی کنترل های فرمان همه باید درست انجام شود تا سیستم صوتی به درستی کار کند.

این مطلب را از دست ندهید   پخش کننده های خودرو  2019 Pioneer

سایر مشکلات سیم‌کشی ضبط پایونیر خودرو عبارتند از: سیم زمین بد، اتصال کوتاه سیم‌کشی و اتصالات سیم متناوب یا شل. حتی زمانی که سیستم‌های صوتی خودرو پس از فروش به درستی نصب شده باشند، قابلیت اطمینان ضبط پایونیر شما با محصولات OEM و مورد تایید کارخانه بهتر است.

وجود اشکال در اسپیکرها یا سیم کشی آنها

بخشی از این ارتباط نزدیک با شماره 4 دارد، زیرا هر بلندگو به یونیت اصلی متصل است. اگر این سیم ها به درستی مسیریابی و وصل نشده باشند، یک یا چند بلندگو می توانند قطع شوند. علاوه بر این، بلندگوها به مرور زمان خراب می شوند. آنها با مخروطی که امواج صوتی ایجاد می کند صدا تولید می کنند. وقتی گوینده پیر می شود، در نهایت اثر آن کم می شود. ممکن است این مشکل را به عنوان صدای ترق بلندگو تشخیص دهید. و توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر را تعمیر نماید.

مشکلات بلندگو ضبط ماشین

مشکل آنتن یا تیونر و توقف ناگهانی کار ضبط

ممکن است روزهایی را به یاد بیاورید که وسایل نقلیه یک آنتن بلند روی گلگیر یا جای دیگری در قسمت بیرونی خودرو نصب می کردند. اینها مستعد افتادن در کارواش یا ناپدید شدن بدون هیچ توضیحی هستند و باعث توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر می شود. اگر آنتن خودروی شما مشکل داشته باشد، متوجه خواهید شد که سایر بخش‌های سیستم مانند پخش‌کننده سی‌دی کار می‌کنند، اما ضبط پایونیر اصلی کار نمی‌کند. اگر تیونر در ضبط پایونیر از کار بیفتد، علائم مشابهی ظاهر می شود. بهترین راه برای فهمیدن اینکه کدامیک مقصر هستند این است که به تکنسین های آموزش دیده در کارخانه اجازه دهید در نمایندگی محلی شما از آن مراقبت کنند.

این مطلب را از دست ندهید   بخشهای اصلی سیستم صوتی خودرو

مجهز بودن ضبط پایونیر به فناوری ضد سرقت

وقتی صحبت از توقف ناگهانی کار ضبط پایونیر می شود، این یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین مشکلات است. برخی از سیستم‌های ضبط پایونیریی دارای برنامه‌های ضد سرقت هستند که ضبط پایونیر را بی‌استفاده می‌کنند مگر اینکه رویه خاصی توسط مالک خودرو رعایت شود. نشانه خوبی که نشان می دهد این مشکل با ضبط پایونیر شماست، نمایشگر آن است. به شکل معمولی به نظر نمی رسد، و ممکن است لازم باشد یک کد وارد کنید تا ضبط پایونیر دوباره کار کند. باتری قطع یا مرده دلیل رایجی است که ضبط پایونیرهای خودرو به حالت ضد سرقت خود وارد می شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =