نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پخش کننده های خودرو پایونیر سازگار با اندروید

 شرکت پایونیر توانسته از رقبای خود در تولید پخش کننده های خودرو سبقت گیرد که بعضی از آنها با اندروید سازگار بوده که چند نمونه از آنها در ادامه مطلب آورده شده است با ما همراه باشید.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-G215BT

نقد و بررسی AVH-G215BT

یکی از محصولات کمپانی پایونیر AVH-G215BT   است که در داخل خودرو می توانید از امکاناتی مانند دیدن فیلم، استفاده از دوربین خودرو و سایر ویژگی ‌های هوشمند آن استفاده نمایید.

این پخش‌کننده‌ بیشینه دارای صدای خروجی معادل 50×4 وات است که صدایی قدرتمند دارد در جلوی قاب این پخش کننده صفحه ‌نمایشی لمسی در نظر گرفته اند که اطلاعات موردنیاز را با وضوح زیاد نشان خواهد داد و امکان انجام تنظیمات را برای شما فراهم خواهد نمود.

برای این پخش کانالهای خروجیRCA  دو جفت وجود دارد تا بتوانید از یک سیستم صوتی پیشرفته بهره ببرید این دستگاه علاوه‌ بر ورودی  AUپورت USB نیز دارد که از این دو طریق می‌توانید به سادگی محتوای دلخواهتان را  به دستگاه پخش منتقل نمایید این دستگاه می‌تواند با دستگاه ‌های هوشمند شما که سیستم ‌عامل اندروید یا iOS دارند به‌سادگی هماهنگ شود.

می توانید با قابلیت پخش CD و DVD نیز از فایل ‌های قدیمی ‌تر آرشیو تان در خودرو لذت ببرید AVH-G215BT  از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویریشتیبانی می کند و باعث می‌شود تا بتوانید از اکثر فایل‌های صوتی و تصویری خود بهره ببرید.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر DEH-X1950UB

نقد و بررسی DEH-X1950UB

طراحی این پخش ‌کننده‌ خودروی شرکت پایونیر (Pioneer) دارای امکانات و ویژگی‌ های جالبی است که یک عدد پورت USB دارد که از طریق آن  قادر خواهید بود تا فلش ‌مموری خود را به آن متصل نموده و از فایل‌های دلخواهتان در خودرو بهره برده و لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   خلاص شدن از شر خرابی سیستم ضبط پایونیر

برای راحتی شما  این پورت را در قسمت جلویی بدنه‌ قرار داده اند همچنین در صورت تمایل می توانید فایل ‌های موجود در MP3 Player خود را از ضبط خودرو گوش داده و با استفاده از پورت AUX  آن را به پخش‌ کننده‌ موسیقی ‌تان متصل نمایید.

سیستم ‌عامل سازگار با این پخش کننده اندروید است که از طریق کابل و اتصال تلفن همراه به پخش کننده می توانید فایل‌های صوتی موجود در آن را پخش نمایید.

این پخش کننده از فرمت‌های صوتی  WMA – WAV – MP3 پشتیبانی می‌کند تا کاربران به ‌راحتی از فایل‌های موردنظر خود بهره ببرند.

قابلیت MIXTRAX برای آن در نظر گرفته شده و می‌توانید مستقیما این پخش‌کننده را به ساب‌ووفر متصل نموده و صدای آن را تقویت نمایید.

بیشینه‌ توان خروجی این دستگاه 4 × 50 وات و کیفیت آن 24 بیتی بوده که باعث می‌شود صدای پخش‌ شده دارای قدرت و کیفیت مناسبی باشد می توانید از سی‌دی یا فلش ‌مموری برای پخش فایل‌ها از این دستگاه بهره ببرید.

در جعبه این محصول می توانید ریموت کنترل و یک کیف برای حمل و کابل رابط را ببینید.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر DEH-X2750UI

نقد و بررسی DEH-X2750UI

یکی از پخش‌کننده‌های خودروی پایونیر بوده که تولید آن در سایز Din  1 بوده و دارای صفحه ‌نمایشی شفافی است که در آن اطلاعات مورد نیازتان دیده خواهد شد.

در جلوی دستگاه یک ورودی USB در نظر گرفته شده که از این طریق می‌توانید موسیقی موردعلاقه‌تان را با انتقال به دستگاه بشنوید همچنین در پایین این ورودی پورت AUX قرار دارد تا موسیقی دلخواهتان را بتوانید با کیفیت و صدایی قدرتمندتر گوش دهید.

این مطلب را از دست ندهید   5 نمونه از جدیدترین پخش کننده خودرو پایونیر

از لحاظ سیستم ‌عامل تلفن همراه شما اندروید یا iOS بودن آن فرقی ندارد تنها با همگام ‌سازی از طریق همین درگاه می توانید تلفن خود را به پخش‌کننده‌ای قدرتمندتر تبدیل نمایید امروزه استفاده از CD کمتر شده و کمتر به آن گوش می دهند ولی با این حال  DEH-X2750UIتوانسته تا قابلیت پخش موسیقی از CD را هم برای شما داشته باشد تا محدودیتی برای شنیدن صدای مورد نظرتان نداشته باشید.

در این پخش کننده موسیقی ‌هایی که به  فرمت‌های MP3 – WMA ـ WAV قابل پخش هستند.

پایونیر این امکان را برای شما فراهم کرده تا که اگر دستگاهتان را خاموش کرده و بعد دوباره آن را روشن نمایید موسیقی شما  از جایی پخش خواهد شد که دفعه‌ قبل از آنجا قطع شده بوده است.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر DEH-X2950UI

نقد و بررسی DEH-X2950UI

یک پخش‌کننده‌ خودروی با کیفیت از کمپانی مشهور پایونیر که در سال 2016 به جهانیان معرفی گردید پخش کننده DEH-X2950UI با امکانات نسبتا پیشرفته‌ای بود که دارای بیشینه‌ توان خروجی 4 × 50 وات و کیفیت 24 بیتی است که صدای پخش ‌شده از آن دارای قدرت و کیفیت مناسبی است.

از  فرمت ‌های صوتی WMA – WAV – MP3 – AAC پشتیبانی می ‌کند تا بتوانید به‌راحتی از فایل ‌های موردنظر خود بهره ببرید گفتنی است که سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه بعضی از موبایل‌ های اندروید و سیستم عامل IOS  بوده که می‌توانید از طریق کابل به دستگاه و با اتصال تلفن همراه خود به آن فایل ‌های صوتی موجود در آن را پخش نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   دیسک قابل پذیرش DVD

قابلیت MIXTRAX  یکی دیگر از قابلیتهای این پخش کننده است می‌توانید از سی‌دی یا فلش ‌مموری برای پخش فایل ‌ها از این دستگاه بهره ببرید.

قسمت جلوی بدنه صفحه‌ نمایشی قرار گرفته که نام Track درحال‌پخش را به نمابش می گذارد و امکان انتخاب فایل را برایتان میسر می کند. یک عدد پورت  USBدارد و با استفاده از پورت AUX می توانید پخش ‌کننده‌ موسیقی‌ تان را به دستگاه متصل نمایید همچنین شما می‌توانید مستقیما این پخش‌کننده را به ساب‌ووفر متصل نموده و صدای آن را تقویت نمایید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سه =