نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پخش کننده های خودرو پایونیر دارای خروجی مستقیم ساب ووفر

 

1.     پخش کننده خودرو پایونیر   DEH-X1950UB

نقد و بررسی اجمالی DEH-X1950UB

این پخش‌ کننده خودرو از محصولات کمپانی پایونیر است که دارای یک عدد پورت USB بوده که فلش ‌مموری خود را توسط آن به این پخش کننده متصل نموده و از فایل ‌های دلخواهتان در خودرو بهره ببرید.

این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده که در صورتی که تمایل به شنیدن فایل ‌های موجود در MP3 Player خود از ضبط خودرو می‌توانید با استفاده از پورت AUX پخش ‌کننده‌  موسیقی‌ تان را به آن متصل نمایید.

سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید و iOS بوده که می‌توانید فایل ‌های صوتی موجود در آن را با اتصال تلفن همراه از طریق کابل پخش کنید از فرمت‌ های صوتی MP3 / WMA / WAV پشتیبانی می‌ نماید تا به‌ راحتی از فایل‌های موردنظر خود بهره ببرید.

دارای بیشینه‌ توان خروجی 4 × 50 وات و کیفیت 24 بیتی است که صدای پخش‌ شده از آن دارای قدرت و کیفیت مناسبی است در جعبه‌ این پخش کننده اقلامی چون ریموت کنترل و یک کیف برای حمل و کابل رابط قرار دارد همچنین برای اتصال مستقیم به ساب‌ووفر نیز قابلیت MIXTRAX  در این دستگاه وجود دارد و علاوه بر آن شما می توانید از سی دی نیز استفاده نمایید.

2.     پخش کننده خودرو پایونیر   AVH-195DVD

نقد و بررسی اجمالی AVH-195DVD

این پخش کننده از پخش‌کننده‌ های حرفه‌ای کمپانی پایونیر است که علاوه ‌بر ورودی AUX یک عدد پورت USB دارد که می‌توانید محتوای دلخواهتان را به‌سادگی به دستگاه پخش بفرستید. این دستگاه با دستگاه‌های هوشمند شما که دارای سیستم ‌عامل اندروید یا iOS هستند ‌ سازگار است و به راحتی می توانید از آنها بهره مند شوید.

این مطلب را از دست ندهید   پنل کوچک  1 DIN

قابلیت پخش CD و DVD نیز موجب می شود تا از فایل‌ های قدیمی ‌تر آرشیو خود در داخل خودرو بهره مند شوید این پخش‌کننده‌ دارای بیشینه صدای خروجی معادل 50×4 وات بوده که صدایی قدرتمند به حساب می آید. صفحه‌ نمایشی لمسی در جلوی قاب آن وجود دارد که اطلاعات موردنیاز شما را با وضوح زیاد به نمایش می گذارد و امکان انجام تنظیمات را برایتان فراهم می سازد. این پخش کننده خودرو سه جفت ورودی RCA دارد تا بتوانید از یک سیستم صوتی پیشرفته بهره مند شوید.

از فرمت ‌های متنوع صوتی و تصویری پشتیبانی می نماید تا بتوانید از اکثر فایل‌های صوتی و تصویری خود بهره مند باشید درمجموع این پخش کننده برای شمایی که مایل هستید تا در داخل خودروی خود از امکاناتی مانند دیدن فیلم، استفاده از دوربین خودرو و سایر ویژگی‌های هوشمند بهره‌مند باشید، بسیار مفید است.

3.     پخش کننده خودرو پایونیر DEH-S5150BT

نقد و بررسی اجمالی DEH-S5150BT

شرکت پایونیر نسل جدید پخش کننده های خود را با ظاهری متفاوت به بازار عرضه کرد که دارای قابلیت های زیادی بوده و میتواند تمام نیازهای شما را برای شنیدن یک صدای مطلوب رفع نماید.

از جمله مهمترین امکانات این پخش شامل بلوتوث داخلی ، 13 باند اکولایزر ، صفحه نمایش با قابلیت تغییر رنگ پنل ، 2 جفت خروجی RC ، قابلیت Siri eyes free و … است همچنین پخش کننده 5150 پایونیر از نرم افزار Smart Sync نیز پشتیبانی نموده که می توان از آن برای کنترل تنظیمات پخش از روی گوشی بهره مند شد.

این مطلب را از دست ندهید   علت خرابی غیرقابل پیشبینی نمایشگر ضبط پایونیر

4.     پخش کننده خودرو پایونیر  DEH-X4850BT

نقد و بررسی اجمالی   DEH-X4850BT

DEH-X4850BT  یکی از پخش‌کننده‌ های یک دین کمپانی پایونیر با بیشینه خروجی 200 واتی خود صدایی بسیار با کیفیت را ایجاد کند این پخش کننده دارای یک صفحه‌ نمایش است که می‌توانید فایل‌های موجود در پخش‌کننده را توسط آن به‌ راحتی مدیریت نمایید.

دارای یک عدد پورت USB بوده که فلش ‌مموری خود را توسط آن به این پخش کننده متصل نموده و از فایل ‌های دلخواهتان در خودرو بهره ببرید.

در صورتی که تمایل به شنیدن فایل ‌های موجود در MP3 Player خود از ضبط خودرو می‌توانید با استفاده از پورت AUX پخش ‌کننده‌  موسیقی‌ تان را به آن متصل نمایید سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید و iOS است همچنین دارای قابلیت پخش CD و DVD بوده تا بتوانید از فایل‌ های قدیمی ‌تر آرشیو خود در داخل خودرو بهره مند شوید علاوه بر آن از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویری پشتیبانی می کند تا بتوانید از اکثر فایل‌های صوتی و تصویری خود بدون محدودیت استفاده نمایید.

در جعبه‌  این پخش کننده خودرو اقلامی چون ریموت کنترل و کیف نگه دارنده قرار دارد.

5.     پخش کننده خودرو پایونیر   DEH-X1

نقد و بررسی اجمالی DEH-X1

پخش‌کننده صوتی DEH-X1 یکی از محصولات مخصوص خودرو شرکت پایونیر است که با توانایی های متعدد خود نیازهای شما را برطرف می نماید. ابتکار پایونیر در سری جدید پخش کننده صوت ‌های ماشین قابلیت Mixtrax است که مانند یک DJ حرفه‌ای آهنگ‌ها را ادغام نموده و فضایی جالب توجه را از موزیک‌های شما برایتان خواهد ساخت.

این مطلب را از دست ندهید   پخش پایونیر Pioneer DEH-S1050UB

درگاه USB دستگاه که واقع در قسمت جلویی دستگاه قرار دارد این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید محتوای موردعلاقه خود را با اتصال فلش ‌مموری به پخش کننده خودرو بشنوید البته که  این تنها راه برای شنیدن موسیقی دلخواهتان نبوده و شما می‌توانید با اتصال کابل AUX تلفن همراهتان را نیز به پخش کننده خودرو وصل نموده و هر آهنگی را که مایل هستید به کمک آن گوش دهید.

کیفیت ۲۴ بیتی صدا می تواند موسیقی را با تفکیکی فوق‌ العاده به سمع شما برساند علاوه بر آن این دستگاه به‌ جز رادیو از فرمت‌های ‌ MP3 و WMA و AAC نیز پشتیبانی نموده و آن را از روی CD یا حافظه جانبی کپی شده پخش می نماید. این محصول با تولید ۵۰x۴ وات صدا صدایی قدرتمند را برایتان ایجاد می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =