نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آمپلی فایر ماشین

شرکت های تولید خودرو با توجه به پیشرفت تکنولوژی توانسته اند در قسمتهای مختلف قطعات خودرو به نتایج جالبی برسند. از جمله سیستم پخش خودرو که توانسته جایگاه ویژه ای بین طرفداران خود پیدا کند. از طرفی به دلیل اینکه دستگاه های پخش خودرو قدرت مشخص و محدودی دارند مناسب کاربران حرفه ای نیستند و برای تقویت صدای ضبط به لوازم صوتی پیشرفته تری نیاز خواهند داشت. یکی از آن لوازم آمپلی فایر ماشین است که قطعا تاثیر فوق العاده ای بر روی صدای پخش خودرو دارد.

انواع آمپلی فایر ماشین

آمپلی فایر ماشین انواع مختلفی دارد و با توجه به کارایی که دارند متناسب با کیفیت صدایی که نیاز است نصب می شود. اگر شخصی از باند و ساب ووفر پیشرفته استفاده میکند قطعا به آمپلی فایر ماشین نیاز پیدا خواهد کرد. به این دلیل که کاربران حرفه ای به وضوح صدا اهمیت می دهند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

آمپلی فایر ماشین به دسته های تک کانال (مونو) ، دو کانال ، چهار کانال ، پنج کانال و شش کانال تقسیم میشود ، که هر کدام کارایی خود را در سیستم پخش صدا به عهده دارند.

امکانات آمپلی فایر ماشین

آمپلی فایر ماشین بر خلاف تصور اشخاص فضای کمی در ماشین میگیرد و نصب آن بسیار آسان است. معمولا در صندوق عقب و در قسمتی نصب میشود که جریان هوا وجود دارد. برای راه اندازی آمپلی فایر ماشین از سیم کشی های مخصوصی استفاده می شود، که در مقاله های دیگر به طور مفصل به آنها اشاره خواهد شد.

این مطلب را از دست ندهید   پنل کوچک  1 DIN

سیستم باز های حرفه ای اگر علاقمند به کیفیت بالا و صدای واضح هستند، فروشگاه حضرتی شاپ با تنوع در مدل های مختلف آمپلی فایر ماشین در خدمت شما کاربران می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =