نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نصب ضبط پایونیر

نصب ضبط پایونیر یکی از ساده ترین کارهایی است که کاربران دستگاه می توانید انجام دهید.یکی از معروف ترین و متداول ترین ضبط های خودرو برای صاحبان خودرو ها ضبط پایونیر است که استریو ها و بلندگو های آن در کشور ژاپن و شهر توکیو ساخته می شود. آنچه که در اینجا به صورت مرحله ای به شما آموزش می‌دهیم طریقه ی نصب ضبط پایونیر است.

دستگاه پایونیر ضمن آن که به شدت از کیفیت بالایی برخوردار است، از نظر قیمتی نیز بسیار محبوب مصرف کنندگان است زیرا بسیار مقرون به صرفه و مناسب است.

نکته مهم: قبل از انجام هر کاری از اتصالات ضبط خودرو عکس بگیرید

نصب پخش پایونیر اتومبیل ها فرایندی به شدت ساده است که اگر به مطالعه ی مطلب زیر بپردازید و مراحل را به ترتیب پیش بروید می توانید خودتان این کار را به راحتی انجام دهید:

نقش خازن در سیستم صوتی چیست؟

 ابزار و وسایل لازم:

۱. سیم چین

۲. پیچ گوشتی

۳. چسب برق

۴. سیم لخت کن

آموزش قدم به قدم نصب پخش پایونیر روی خودرو:

مرحله ی اول:

اتصال باطری خودرو را قطع کنید، این نکته ی ایمنی را نه تنها برای نصب ضبط پایونیر بلکه برای تمامی اعمالی که مربوط به بخش الکترونیکی خودرو است همواره به یاد د اشته باشید، و اتصال باطری را قطع کنید زیرا که احتمال خطر های ناشی از جریان الکتریکی شما را تهدید خواهد کرد.

مرحله ی دوم:

استریوی قبلی خود را از داشبورد یا همان صفحه ای که در جلوی خودرو وجود دارد بردارید و تمامی سیم هایی که به آن وصل بوده اند را قطع کنید و ضبط قدیمی را کنار بگذارید.

این مطلب را از دست ندهید   فرق بین تویتر و سوپر تویتر

مرحله ی سوم:

ضبط پایونیر خود را برداشته و هرکدام از سیم های مثبت را از بلندگو های اتومبیل خود به قطب های مثبت موجود در خودرو وصل کنید. تمام سیم های منفی بلندگو را بگیرید و به قطب منفی خودرو وصل کنید.

در نتیجه این مساله را به خاطر داشته باشید که در نصب ضبط پایونیر سیم های هم نام با قطب های همنام را متصل کنید.

می‌توانید از راهنمایی های تصویری نصب ضبط پایونیر از طریق سایت استفاده کنید.

مرحله ی چهارم:

سیم مشکی رنگ را به پیچ فلزی یا همان پیچی که در نزدیکی محل نصب استریو در محفظه ی داشبورد قرار دارد متصل کنید.

مرحله ی پنجم:

تمامی سیم های اتصال مربوط به جرقه را به ضبط پایونیر وصل کنید.

مرحله ی ششم:

سیم کانکتور را گرفته و به ضبط خودرو متصل کنید و آنتن را به بخش پشتی پایونیر وصل کنید.

مرحله ی هفتم:

ضبط را داخل بخش داشبورد قرار دهید و آن را در محل خود محکم کنید و قطعاتی را که از داشبورد برداشته بودید سر جای قبلی خود قرار دهید.

مرحله ی هشتم:

باطری ماشین را متصل کنید، تا جریان اتصال داشته باشد. استارت ماشین را بزنید تا جریان الکتریکی به دستگاه ضبط برسد و درست انجام شدن نصب ضبط پایونیر جدید خود را امتحان کنید.

نکات پیشنهادی استاد:

این نکته را باید داشته باشید که اگر خودروی شما از سیستم پخش حرفه ای به همراه تعداد زیادی باند و آمپلی فایر استفاده می کند باید فرایند نصب ضبط پایونیر را به یکی از افراد حرفه ای و خبره به این کار بسپارید چرا که در صورتی که سیم ها اشتباه به یکدیگر متصل شوند ممکن است ضبط خودروی شما به درستی کار نکند و با کیفیت صدای مطلب را نداشته باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیم ضبط صوت پایونیر

این آموزش برای نصب دستگاه ضبط پایونیر به صورت معمولی برای تمامی مدل های خودرو می باشد. البته باید این نکته را به یاد داشته باشید که در نصب ضبط پایونیر باید به رنگ بندی سیم ها و نحوه اتصال آنها توجه کنید.

برای اینکه به راحتی بتوانید نحوه اتصال سیم ها را به یاد داشته باشید بهتر است که با استفاده از گوشی تلفن همراه خود از اتصال سیم های دستگاه ضبط و پخش قبلی خود عکس برداری کنید تا نحوه و محل اتصال سیم ها را به یاد داشته باشید.

1/5 (2 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =