نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پخش کننده های پایونیر پشتیبانی کننده از دوربین خودرو

شرکت پایونیر یکی از پر آوازه ‌ترین برندها در زمینه‌ محصولات صوتی و تصویری خودرو به حساب می آید و اکثر کاربران این برند را جزو اولین گزینه‌ ها می شناسند.

راهنمای پایونیر پشتیبانی کننده از دوربین خودرو

در زیر پخش کننده هایی از این شرکت آورده شده که از دوربین خودرو پشتیبانی می کنند.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-Z5250BT

نقد و بررسی  AVH-Z5250BT

این دستگاه دارای کیفیت بالا در صدا و تصویر خود منجر به بهترین برند صوتی و تصویری خودرو شده و در کنار کیفیت خود با داشتن اکولایزر کامل صدا توانسته شفاف ترین صدا را در ماشین شما منتشر کند و در کنار آن به علت کاملترین امکاناتی که در اختیار شما قرار خواهد داد باعث تمایز این برند با سایر رقبای خود شده است.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-Z7050BT

نقد و بررسی  AVH-Z7050BT

رادیو پخش ایندیش Pioneer AVH-Z7050BT جزو رادیو پخش های 1DIN نسل آینده شرکت پایونیر برای خودرو بوده که  این رادیو پخش توانسته محصولات سطح بالای پایونیر به حساب آید که یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی از نوع LED دارد که از آن جهت نمایش فایل های تصویری و موسیقی در حال پخش استفاده می کنند این صفحه دارای نمایش کنتراست رنگی بالایی است و می توان آن را به چندین رنگ سفارشی ساخت.

این پخش کننده دارای رابط کاربری آسان و جذابی است که به چند زبان می توان آن را تنظیم نمود و به راحتی می توان با انتخاب منبع موسیقی آن را پخش نمود این رادیو پخش دارای قابلیت پذیرش دیسک سی دی وی دی وی بوده و  با استفاده از بلوتوث می توانید از گوشی یا تبلت به آن متصل نمایید و موسیقی خود را پخش نموده و پاسخگوی تماس های تلفنی خود باشید.

این مطلب را از دست ندهید   ضبط پایونیر Pioneer MVH-S125UI

رادیو پخش ایندیش AVH-Z7050BT برای اتصال فلش مموری پورت USB داشته و با گوشی اندروید کاملا سازگار است و با اتصال کابل USB شما قادر به کنترل فعالیت های رادیو‌پخش از گوشی اندرویدی خود خواهید بود.

شما در صورتی که دارای گوشی اپل باشید از ویژگی هیجان انگیز APPLE CAR PLAY این محصول می توانید استفاده نموده و در هنگام رانندگی علاوه بر رسیدگی به کار های خود پاسخگوی تماس های تلفنی خود باشید.

پشتیبانی از اپلیکیشن mirror link از دیگر قابلیت کاربردی این محصول است که Mirror link نام یک اپلیکیشن است که نصب آن بر روی گوشی و رادیو پخش بوده و می تواند تصاویر و موسیقی های موجود بر روی گوشی را بر روی صفحه نمایش رادیو را منتشر کند.

رادیو پخش AVH-Z7050BT  دارای اکولایزر ۱۳ باندی بوده که برای شما امکان سفارشی ساختن موسیقی و دستکاری تنظیمات صوتی را فراهم خواهد نمود.

قدرت خروجی این پخش کننده خودرو برابر با ۴ شاخه ۵۰ واتی بوده و دارای ۳ جفت خروجی ۴ ولتی برای اتصال به آمپلی فایر است که با اتصال به آمپلی فایر می تواند به طور چشمگیری قدرت صدای خروجی ۵۰ وات را افزایش دهد.

این محصول پنل جداشدنی و بازیاب صدای پیشرفته دارد در کل می توان گفت که شرکت پایونیر در طراحی رادیو‌ پخش ایندیش Pioneer AVH-Z7050BT سنگ تمام گذاشته تا از کم نظیر ترین رادیو پخش های 1DIN باشد.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X6850DVD

نقد و بررسی  AVH-X6850DVD

یکی از پخش‌کننده ‌های جالب کمپانی پایونیر بوده که از نوع 1DIN است این پخش‌ کننده خودرو یک صفحه ‌نمایش 7 اینچی لمسی دارد که از قابلیتهای آن جمع شوندگی است که شما در صورت نیاز آن را در داخل پنل جای دهید و به وسیله‌ این صفحه‌نمایش قادر خواهید بود تا Track های در حال پخش را مدیریت نموده و یا تصویر ضبط شده از آن را در صورت اتصال دوربین به آن خواهید دید.

این مطلب را از دست ندهید   پخش کننده خودرو سونی یا پایونیر

برای سهولت در پخش فایل ‌های مورد نظرتان در قسمت جلویی بدنه این پخش کننده یک پورت USB  قرار داده شده است که امکان اتصال Flash Memory را برای شما فراهم می سازد علاوه بر این AVH-X6850DVD  قادر است از فرمت ‌های دیسک DVD و CD پشتیبانی نموده و به راحتی فایل ‌های موجود در آرشیو را پخش نماید و همچنین مجهز به تکنولوژی بلوتوث بوده که برای اشتراک گذاری فایل‌ های موجود در تلفن همراه این پخش‌ کننده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

برای پخش مستقیم فایل‌ ها از تلفن همراه بدون آنکه از تکنولوژی بلوتوث استفاده نمایید می توانید از یک عدد پورت AUX که روی بدنه این پخش کننده وجود دارد استفاده نمایید.

این پخش ‌کننده با سیستم عامل iOS سازگار بوده و بیشینه صدای خروجی 200 واتی این پخش کننده باعث می‌شود که در سطوح بالای صدا شما کفیت و وضوح صدا را از دست ندهید.

پخش کننده AVH-X6850DVD از فرمت ‌های صوتی و تصویری متنوعی پشتیبانی می‌ کند و  برای شما پخش انواع فایل‌ها را ممکن می سازد یکی از ویژگی ‌های جالبی که در بعضی از پخش ‌کننده‌های پایونیر قرار داده شده است قابلیت Mixtrax بوده که این قابلیت قادر است تا Track ها را به صورت خودکار به هم متصل نماید.

به همراه این پخش کننده و برای سهولت در استفاده از این پخش‌کننده یک ریموت ‌کنترل ارائه خواهد شد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =