نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پربازدید ترین پخش های پایونیر خودرو در سایت های معروف ایرانی

در زیر پخش کننده هایی از شرکت پایونیر آورده شده که در سایت های معروف ایرانی از پربازدید ترین پخش کننده ها هستند:

  1. Pioneer DEH-S1150UB Car Audio

نقد و بررسی Pioneer DEH-S1150UB Car Audio

این پخش‌ کننده خودرو از محصولات کمپانی پایونیر است که دارای یک عدد پورت USB بوده که فلش ‌مموری خود را توسط آن به این پخش کننده متصل نموده و از فایل ‌های دلخواهتان در خودرو بهره ببرید.

این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده که در صورتی که تمایل به شنیدن فایل ‌های موجود در MP3 Player خود از ضبط خودرو می‌توانید با استفاده از پورت AUX پخش ‌کننده‌  موسیقی‌ تان را به آن متصل نمایید.

سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید بوده که می‌توانید فایل ‌های صوتی موجود در آن را با اتصال تلفن همراه از طریق کابل پخش کنید از فرمت‌ های صوتی MP3 / WMA / AAC / WAV / پشتیبانی می‌ نماید تا به‌ راحتی از فایل‌های موردنظر خود بهره ببرید همچون دارای بیشینه‌ توان خروجی 4 × 50 وات و کیفیت 16بیتی بوده و در جعبه‌ این محصول اقلامی چون ریموت کنترل و کابل رابط و قاب پنل دیده می شود همچنین دارای قابلیت پشتیبانی MIXTRAX را نیز هست.

2.     پخش کننده خودرو پایونیر  MVH-S115UI

نقد و بررسی  MVH-S115UI

این پخش‌ کننده خودرو از محصولات 2019  کمپانی پایونیر بوده که به تازگی وارد بازار شده و دارای یک عدد پورت USB بوده که فلش ‌مموری خود را توسط آن به این پخش کننده متصل نموده و از فایل ‌های دلخواهتان در خودرو بهره ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات پخش پایونیر Pioneer DEH-S1052UB 

این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده که در صورتی که تمایل به شنیدن فایل ‌های موجود در MP3 Player خود از ضبط خودرو می‌توانید با استفاده از پورت AUX پخش ‌کننده‌  موسیقی‌ تان را به آن متصل نمایید.

سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید و iOS بوده که می‌توانید فایل ‌های صوتی موجود در آن را با اتصال تلفن همراه از طریق کابل و اپلیکیشن پایونیر پخش کنید از فرمت‌ های صوتی MP3   WMA  و WAV پشتیبانی می‌ نماید تا به‌ راحتی از فایل ‌های موردنظر خود بهره ببرید.

دارای بیشینه‌ توان خروجی 4 × 50 وات و کیفیت 24 بیتی است که صدایی با قدرت و با کیفیت را پخش خواهد نمود و از فلش ‌مموری یا گوشی خود برای پخش فایل‌ها از این دستگاه می‌توانید بهره ببرید.

طراحی MVH-S115UI

این پخش کننده خودرو ظاهری جذاب و مشابه سایر محصولات برند پایونیر داشته و در سمت چپ خود کلید مربوط به حجم صدا را دارد و در سمت چپ و پایین آن سایر کلید های کاربردی قرار داده شده اند البته در سمت راست این پخش کننده خودرو پورت AUX و USB واقع شده با این که در مرکز پخش کننده نمایشگر کوچکی وجود دارد اما حالت نمایش و نور قرمز پس زمینه آن افراد زیادی را به خود جذب می نماید همچنین در قسمت بالای پخش کننده نیز نام برند Pioneer درج شده که اصالت آن را نشان می دهد.

اتصالات MVH-S115UI

همانطور که ذکر شد این دستگاه یک پورت USB دارد و با متصل کردن فلش مموری‌های خود قادر خواهید بود تا موسیقی ‌های دلخواه خود را پخش و از آن لذت ببرید این پورت USB در بخش جلوی پخش کننده واقع شده که وضعیت و شرایط اتصال را برای شما سریع و راحت ‌تر می کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر ماشین

یک پورت AUX هم در این پخش کننده پایونیر دیده می شود که از آن برای متصل کردن MP3 Player یا حتی گوشی ‌های موبایل خود می توانید بهره ببرید که به عنوان یکی از امکانات خوب دستگاه برشمرده می شود که گزینه ‌های در دسترس شما در کنار پورت  USB افزایش داده شده است.

این پخش کننده پایونیر از اندروید و iOS پشتیبانی نموده که می‌توانید با اتصال تلفن همراه توسط کابل و اپلیکیشن مخصوص با شنیدن موزیک‌ ها و فایل ‌های مورد نظرتان از آنها لذت ببرید. پشتیبانی از فرمت‌های MP3 و WAV و همچنین WMA باعث میشود که اکثر فایل‌ های صوتی با این فرمت‌ ها را در دسترس داشته باشید و هیچگونه نگرانی از نظر پخش فایل ‌های موسیقی به خود راه ندهید.

این پخش کننده دارای کیفیت صدای 24 بیت بوده و صدای خروجی آن دارای حداکثر قدرت 50 وات است. این پخش کننده پایونیر هیچگونه ضعفی در تست های انجام شده خود نداشته و این مسئله توسط کاربران هم تایید شده در صورتی که قصد خرید یک پخش کننده با قابلیت ‌های بسیار خوب برای خودروی خود دارید بدون شک پخش کننده خودرو پایونیر MVH-S115UI  گزینه خوبی خواهد بود.

  1. پخش‌کننده‌ی خودروی DEH-S1253UB

نقد و بررسی  DEH-S1253UB

این پخش‌ کننده‌ خودرو ارزانترین پخش 6 خروجی سال 2019 شرکت پایونیر بوده که کاربرد آن برای سیستمهای متوسط بوده و برای باند و ساب تنظیمات خوبی دارد برای گوشیهای اندروید قابلیت اتصال از طریق کابل USB را داشته که با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا گوشی خود را شارژ نموده و یا با نصب نموده برنامه ARC در خودروی خود آهنگ خود را پخش نموده و بشنوید. این پخش کننده خودرو دارای خروجی های 2 ولت بوده که مناسب راه اندازی سیستمهایی نیمه سنگین و یا متوسط است.

این مطلب را از دست ندهید   پخش پایونیر Pioneer MVH-S105UI
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 8 =