نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

از آنجایی که ما زمان زیادی را در خودروهایمان می گذرانیم، گاهی اوقات ضبط پایونیر می تواند مهم ترین مؤلفه کل تجربه رانندگی ما باشد. به همین دلیل است که وقتی ناگهان خراب می شود بسیار خسته کننده است. در اینجا 5 دلیل وجود دارد که از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر ماشین را رفع می کند.

از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر

خرابی و از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر

ضبط پایونیر ماشین می تواند به علت های گوناگونی به طور ناگهانی از کار بیوفند اما علت این از کار افتادن ضبط پایونیر ماشین چیست؟ در این مقاله این خرابی ها را مورد برررسی قرار می دهیم.

اقدامات ضد سرقت

برخی از ضبط پایونیرهای خودرو (بیشتر سیستم‌های کارخانه‌ای/استوک) دارای ویژگی هستند که از عملکرد خود در هنگام اختلال در جریان برق جلوگیری می‌کند. این در واقع یک اقدام ضد سرقت است، زیرا ضبط پایونیر را بی استفاده می کند. مگر اینکه مجموعه اقدامات خاصی توسط مالک خودرو برای بازگرداندن ضبط پایونیر به حالت کار آن انجام شود.

شایع ترین دلیل این مشکل، قطع شدن یا خاموش شدن باتری است، و این با نمایشگر محدود یا متفاوت از آنچه که در حالت عادی وجود دارد در ضبط پایونیر نشان داده می شود. هر اندازه گیری متفاوت است، بنابراین اگر فکر می کنید ممکن است مشکل از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر ماشین این باشد. حتما به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید.

مشکلات سیم کشی و از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر

البته، هر چیزی که دارای سیم باشد، این پتانسیل را دارد که آن سیم ها مشکل ایجاد کنند. معمولاً مشکلات سیم‌کشی در راه‌اندازی‌های ضبط پایونیریی موجود نیست زیرا آن استریو به طور خاص برای آن وسیله نقلیه طراحی شده است. مشکلات سیم‌کشی معمولاً در نصب‌های شخص ثالث دستگاه‌های پخش خودرو مشاهده می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   پخش پایونیر Pioneer DEH-S1050UB

نصب نادرست این استریوهای سفارشی آسان است، یا ممکن است برای کار با وسیله نقلیه خاص شما طراحی نشده باشند. چه نصب اشتباهی وجود داشته باشد یا اگر زمان و ارتعاشات فقط یک یا دو سیم را تکان داده باشد. اگر یک ضبط پایونیر پس از فروش دارید، بهتر است از یک متخصص حرفه ای سیم کشی را بررسی کنید. و از کار افتادن ضبط پایونیر ماشین را تعمیر نمایید.

بلندگو ضبط پایونیر

مشکلات بلندگو و از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر

در رابطه با نقطه 4، اسپیکرهای شما ممکن است آسیب ببینند یا مشکلات سیم کشی خود را تجربه کنند. هر اسپیکر جداگانه به پشت سر استریو متصل شده است، و اگر بلندگوهای پس از فروش را در وسیله نقلیه خود نصب کرده اید. به احتمال زیاد یکی از آن سیم ها قطع شده یا آسیب دیده است.

این معمولاً فقط بر بلندگوی مربوط به سیم مشکل تأثیر می‌گذارد، اما در برخی موارد می‌تواند به طور بالقوه بر سایر بلندگوها نیز تأثیر بگذارد. اگر استریو شما به طور معمول نمایش داده می شود، اما صدایی دریافت نمی کنید. از یک متخصص حرفه ای نگاهی به بلندگوها و سیم های خود بیاندازید و خرابی از کار افتادن ضبط پایونیر را برطرف نمایید.

آنتن/ تیونر خراب

این احتمالاً آنقدرها که در قرن بیست و یکم ادامه می‌دهیم مشکل ساز نیست، اما فرکانس کلاسیک AM/FM هنوز جای خود را در خودرو دارد. اگر سی دی، بلوتوث، mp3 یا سایر عملکردهای استریوی شما بدون مشکل کار می کنند. اما نمی توانید پخش های ضبط پایونیریی را دریافت کنید، احتمالا آنتن یا تیونر ضعیفی دارید. این چیزی است که همچنین باید توسط یک متخصص، مانند تکنسین های تیم خدمات ، تشخیص داده یا جایگزین شود. به راحتی می توانید مشکل از کار افتادن ناگهانی ضبط پایونیر ماشین را برطرف نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   نکات کاربردی برای مشکلات ضبط پایونیر خودرو

فیوز سوخته

محتمل ترین دلیل از کار افتادن ضبط پایونیر ماشین سوختن فیوز است. همه ضبط پایونیرهای خودرو حداقل یک فیوز دارند که از آن در برابر نوسانات برق که از جای دیگری در خودرو می آید محافظت می کند. اولین کاری که باید انجام دهید زمانی که ضبط پایونیر شما کار نمی کند این است که فیوزهای آن را بررسی کنید و فیوزهایی را که منفجر شده اند جایگزین کنید.

همچنین، اگر یک هد یونیت استریوی پس از فروش دارید که قرار است به راحتی جدا شود، حتما پشت خود دستگاه را برای وجود فیوز بررسی کنید. اگر قرار نیست حذف شود، خوشحال می‌شویم به همراه هر مشکل دیگری که در حال حاضر با آن مواجه هستید، آن را برای شما بررسی کنیم.

2/5 (1 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 13 =