نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یکی از قطعاتی که به واضح شدن صدا کمک می کند امپلی فایر می باشد. اجازه دهید به برخی از مزایای اضافه کردن آمپلی فایر و تقویت ضبط پایونیر ماشین خود نگاه کنیم.

تقویت ضبط پایونیر ماشین

ویژگی های کلی آمپلی فایر و تقویت ضبط پایونیر ماشین

به طور کلی، تقویت‌کننده دستگاهی است که سیگنال ضبط پایونیر ضعیفی را از منبع ضبط پایونیر دریافت می‌کند. و سیگنال را برای تقویت آن با تقویت پردازش می‌کند. و در نتیجه سیگنال ضبط پایونیر با ولتاژ بالاتر برای راه‌اندازی بلندگوهای قدرتمند تولید می‌کند. در مورد آمپلی فایرهای خودرو، نقش آنها تقویت سیگنال های ضبط پایونیر از یونیت سر برای خروجی سیگنال قوی تر برای تامین انرژی بلندگوها و ساب ووفرهای خودرو است. آمپرهای خودرو اغلب از نظر طراحی جمع و جور هستند تا در فضاهای تنگ خودرو مناسب باشند.

به طور کلی، واحدهای مرکزی سیگنال های ضبط پایونیر تولید می کنند که بدون تقویت به سختی قابل شنیدن هستند. بنابراین، آمپر خودرو برای تقویت ضبط پایونیر ماشین بسیار مهم است. اگرچه برخی از هد یونیت‌های جایگزین با تقویت‌کننده‌های داخلی عرضه می‌شوند، اما هنوز به اندازه کافی قدرتمند نیستند تا صدایی با کیفیت بالا به بلندگوهای خودرو ارائه کنند. هد یونیت ها به خصوص در هنگام افزایش صدا به بهم ریختگی صدا می پردازند.

  1. بلندتر کردن صدای بلندگوها

یک ماشین سر و صدای زیادی را تجربه می کند. سر و صدا می تواند شنیدن صدا از سیستم ضبط پایونیر ماشین شما را چالش برانگیز کند. سر و صدا عمدتاً از لاستیک ها، صدای موتور، صدای جاده، ارتعاشات و ترافیک ناشی می شود. اکثر این نویزها صدای سیستم ضبط پایونیر را از بین می برند. پس بهترین راه حل برای این مشکل چیست؟

این مطلب را از دست ندهید   سیم کشی سیستم صوتی خودرو

افزودن آمپر خودرو سیگنال‌ها را تقویت ضبط پایونیر ماشین می‌کند و در نتیجه به بلندگوها اجازه می‌دهد صداهای بلندتر و عمیق‌تری تولید کنند. به این ترتیب، بلندی صدا این امکان را فراهم می کند که با وجود تجربه نویز در کابین خودرو، صدا بیشتر قابل شنیدن باشد.

بلندگوهای ضبط پایونیر

  1. افزایش کیفیت صدا و تقویت ضبط پایونیر ماشین

اکثر گیرنده های خودرو با صدای زیاد دچار بهم ریختگی صدا و ترقه می شوند. یک آمپلی فایر برای حل این مشکل مفید است و صدا را تقویت ضبط پایونیر ماشین می کند. به طوری که هنگام افزایش صدا، صدای بلندتری با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد.

یک تقویت کننده همچنین سیگنال های ضبط پایونیر را تمیز می کند. تا نویز حلقه زمین را از بین ببرد و در نتیجه صدای تمیزتری را تولید کند. همچنین بیس عمیق تر و کاهش بهم ریختگی صدا در صدای بالا دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، یک آمپر دستگاهی عالی برای افزودن به سیستم ضبط پایونیر خودروی شماست.

  1. برای راندن ساب ووفرهای قدرتمند خودرو

تقویت ضبط پایونیر ماشین یک ساب ووفر معمولاً انرژی زیادی از گیرنده می خواهد. برای اینکه ساب ووفر بیس تمیزی ارائه دهد، باید به یک خروجی اختصاصی متصل شود که مخصوص اتصال ساب ووفر طراحی شده است. با این حال، برخی از گیرنده ها درگاه ساب ووفر اختصاصی ندارند. در این صورت می توانید یک آمپ برای درایو ساب خود اضافه کنید. اساساً، یک آمپ با یک پورت فرعی اختصاصی ارائه می شود که فرکانس های پایین را برای بازتولید توسط یک ساب ووفر خروجی می دهد.

  1. افزایش انعطاف پذیری

اکثر واحدهای سر از نظر تعداد بلندگوهایی که می توانید اضافه کنید محدود هستند. خوشبختانه، با یک آمپلی فایر، بسته به تعداد کانال های خروجی روی آمپر، می توانید بلندگوها و ساب ووفرهای بیشتری اضافه کنید. تقویت‌کننده‌ای با کانال‌های بیشتر و تقویت ضبط پایونیر ماشین، انعطاف‌پذیری بیشتری را ممکن می‌سازد.

  1. ویژگی های اضافی برای تقویت ضبط پایونیر ماشین

اکثر واحدهای سر کارخانه دارای ویژگی ها و کنترل های محدودی برای افزایش و کنترل خروجی صدا هستند. با تقویت‌کننده، از ویژگی‌های کنترل صدا مانند افزایش و تقویت باس لذت خواهید برد. به این ترتیب، بدون سرمایه‌گذاری در استریو جایگزین، کنترل بیشتری بر سیستم ضبط پایونیر خودرو خود خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   آمپلی فایر ماشین
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =