نمایندگی تعمیرات ضبط پایونیر

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گران ترین پخش کننده های خودرو پایونیر

 در زیر پخش کننده هایی از شرکت پایونیر آورده شده که جزو گران ترین پخش کننده های خودرو پایونیر محسوب می شوند.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-Z2050BT

نقد و بررسی AVH-Z2050BT

این رادیو پخش تصویری شرکت پایونیر محصولی است که با توجه به ابعاد در نظر گرفته شده دارای قابلیت سازگاری با فضای داشتبورد بسیاری از خودرو های سواری بوده و قادر است تا به راحتی عملیات صوتی خودروی شما را به خوبی انجام دهد.

 این محصول خوش ساخت و با کیفیت یکی از تولیدات بی شمار شرکت پایونیر بوده که همزمان جای چند دستگاه مختلف کارآیی دارد. صفحه نمایش این دستگاه پخش هم دارای توانایی اکران فایل های تصویری با فرمت های گوناگون است وهم با توجه به قابلیت پشتیبانی از دوربین خودرو قادر است تا به شما در پارک کردن خودرویتان یاری دهد و همچنین توانایی بازی کردن در کیفیت تصویر این نمایشگر تجربه ای جالب می تواند باشد.

نمایشگر این محصول تمام لمسی با رزولوشن بالایی است که در کنار کارآیی های ذکر شده منوی کاربری ویژه ای دارد تا بتوانید با مدیریت لیست های پخش خود و نیز در صورت اتصال با گوشی همراه خود امکان در اختیار داشتن تماس های دریافتی تان را نیز داشته باشید.

از قابلیت دیگر آن توانایی پشتیبانی از فناوری بی سیم بلوتوث است که می توانید از این طریق به طور همزمان دو گوشی همراه را به آن متصل نمایید. پشتیبانی از سیستم عامل های هوشمندی مثل اندروید و آیفون داشته تا با امنیت و آرامش بیشتری از فایل آنها استفاده نموده و لذت ببرید.

این مطلب را از دست ندهید   مقایسه پخش پایونیر 9650 با پخش پایونیر 9450

از جمله ویژگی های صوتی این محصول توان صوتی قابل ملاحظه و کنترل ساب ووفر و خروجی های مجزا برای باند ها و توانایی دریافت فایل فرکانس های رادیویی است مجموعه راه های ارتباطی این دستگاه با حافظه های مجزای بیرونی در کنار توانایی بلوتوث را می توان وجود پورت یو اس بی و آیو ایکس در عقب و درگاه ورودی AV دانست. پنل با کیفیت دیسک خوان نیز فایل های صوتی و تصویری موجود بر روی CD و DVD را در اختیار شما خواهد گذاشت.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-X4850DVD

نقد و بررسی  AVH-X4850DVD

این پخش‌ کننده خودرو از محصولات 2016 کمپانی پایونیر است که جزو پخش کننده های 2DIN قرار گرفته و می توانید از DVD یا فلش ‌مموری برای پخش فایل ‌ها با این دستگاه  استفاده نمایید و یک عدد پورت USB دارد که می توانید فلش ‌مموری خود را توسط آن به این پخش کننده متصل نموده و از فایل ‌های دلخواهتان در خودرو بهره ببرید.

این پورت در قسمت جلویی بدنه‌ تعبیه شده که در صورتی که تمایل به شنیدن فایل ‌های موجود در MP3 Player خود از ضبط خودرو می‌توانید با استفاده از پورت AUX پخش ‌کننده‌  موسیقی‌ تان را به آن متصل نمایید.

صفحه‌ نمایشی 7 اینچی در جلوی بدنه وجود دارد که اطلاعات موردنیاز و نام Track درحال ‌پخش را را با وضوح زیاد به نمایش گذاشته و انتخاب فایل را برای شما میسر نموده همچنین قادر خواهید بود با آن فیلم ببینید یا دوربینی جداگانه را به خودرو متصل نموده و تصاویر ضبط شده آن را در این پخش کننده نگاه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   پخش کننده خودروی پایونیرPioneer DEH-S4250BT

سیستم ‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید و iOS بوده که می‌توانید فایل ‌های صوتی موجود در آن را با اتصال تلفن همراه از طریق کابل یا بلوتوث و اپلیکیشن پایونیر پخش کنید.

در این پخش کننده  MP3 / WMA / AAC / WAV / FLAC/ Divx  /Dolby Digital  پشتیبانی شده تا به‌ راحتی بتوانید از فایل ‌های موردنظر خود بهره ببرید.

دارای بیشینه‌ توان خروجی 4 × 50 وات و کیفیت 24 بیتی است سیستم‌عامل سازگار با این دستگاه اندروید وiOS  بوده که از طریق کابل و اتصال تلفن همراه به دستگاه می‌توانید فایل ‌های صوتی موجود در آن را پخش نمایید. برای اتصال مستقیم به ساب‌ووفر نیز قابلیت MIXTRAX  در این دستگاه وجود دارد تا بتوانید صدا را تقویت نمایید. در مجموع این پخش‌ کننده‌ حرفه‌ای پاسخگوی نیاز حرفه‌ای ها خواهد بود.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-195DVD

نقد و بررسی AVH-195DVD

از پخش‌کننده ‌های حرفه‌ای کمپانی پایونیر است که علاوه‌ بر ورودی  AUXیک عدد پورت USB دارد که از این دو طریق می‌توانید محتوای دلخواهتان را  به آن منتقل نمایید. این دستگاه با دستگاه‌های هوشمند شما که دارای سیستم‌ عامل اندروید یا iOS  هستند سازگار است. قابلیت پخش CD و DVD نیز استفاده از فایل ‌های قدیمی‌تر آرشیو تان را در داخل خودرو میسر می سازد.

این پخش‌کننده‌ دارای بیشینه صدای خروجی 50×4 وات بوده که صدایی قدرتمند قلمداد می‌شود. صفحه ‌نمایشی لمسی در جلوی قاب قرار دارد که اطلاعات موردنیاز را با وضوح زیاد برای شما به نمایش می گذارد و امکان انجام تنظیمات را برای شما فراهم می نماید.

این دستگاه سه جفت ورودی RCA دارد تا تا از یک سیستم صوتی پیشرفته بهره مند شوید علاوه بر آن AVH-195DVD از فرمت‌های متنوع صوتی و تصویری پشتیبانی می کند تا بتوانید از اکثر فایل‌های صوتی و تصویری خود بدون محدودیت استفاده نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   پخش کننده های خاص ماشین پایونیر

 در مجموع طراحی و تولید این پخش‌ کننده خودرو برای اشخاصی مناسب است که خواهان امکاناتی مانند دیدن فیلم و استفاده از دوربین خودرو و سایر ویژگی‌های هوشمند هستند.

  1. پخش کننده خودرو پایونیر AVH-A215BT

نقد و بررسی AVH-A215BT

یکی از مدل های محبوب و پرفروش کمپانی پایونیر AVH-A215BT  است که دارای طراحی زیبا و امکانات کارآمدی است که میزان رضایتمندی بالایی از مشتریان را به خود اختصاص داده و توانسته نسل چهارم خود را در بازار سیستم های صوتی و تصویری اتومبیل روانه کند دارای امکانات کاملی همچون قابلیت اتصال دوربین عقب خودرو – لاین ورودی AUX – و پشتیبانی از نصب نمایشگر پشت صندلی است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =